کد خبر 66741
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۲

فیلم­­های سینمایی­ و تلویزیونی « عجیب تر از داستان » ، « خلبان نوجوان » ، « پدرخوانده 2» ، « شمارش معکوس» / « شمال و جنوب 2 » ، « چارلی و کارخانه شکلات سازی » ، « پل ماریان» ،« رهایی از زمین» ،« پاتوق » / « شمشمیر نا امیدی»، «بازرس مورس» ، « برادرم بروس لی» ، « یک مرد یک ترن» ، «بوفالوی سفید» ، «داستان جنایت»/ « باریا»، « محاکمه»، /«ویلی گنجشکه» ،«بیگانه در مقابل شکارچی 2»، « اسب وحشی»/ ،«برج مراقبت» و« آسو» پنجشنبه و جمعه 24 و 25 شهریورماه ازشبکه ­های یک ، دو ، سه ، چهار، تهران و شما پخش می­‌شـود.

شـبـکـه یــک
به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی « عجیب تر از داستان» پنجشنبه 24شهریورماه ساعت 16 از شبکه­ یک سیما روی آنتن می رود.
فیلم زندگی روزمره مامور مالیات جوانی به نام "هارلد کریک" است که در جریان زندگی روزمره و همیشگی خود با راوی داستان زندگی اش که صدای یک نویسنده است ، درگیر        می شود. صدای نویسنده ازابتدا داستان زندگی هارولد را برای بینندگان توصیف می کند و هارولد که صدای او را به صورت زمزمه های درونی درذهن خودش می شنود، به منظورکشف هویت این راوی درونی به روانشناس مراجعه می کند.
ویل فرل ، داستین هافمن و اما تامپسون درفیلم سینمایی « عجیب تر از داستان» به کارگردانی مارک فورستر محصول سال 2006 کشورآمریکا بازی کرده اند .
****************************
فیلم سینمایی « خلبان نوجوان» به کارگردانی جیمز بکت ،پنجشنبه 24شهریورماه ساعت 22 از شبکه­ یک سیما پخش­ خواهد شد .
درخلاصه داستان فیلم آمده : گروهی ازشاگردان یک مدرسه در راه رفتن به اردو به همراه مدیر و مربی موسیقی خود سواریک هواپیما می شوند. درمیانه راه عده ای خلافکار که فردی را گروگان گرفته اند، کنترل اوضاع را بدست می گیرند.کاپیتان و خدمه هواپیما مجبور به ترک کابین خود می شوند و هواپیما با به حالت سقوط قرار می گیرد.
فیلم سینمایی « خلبان نوجوان » با بازی ورونیکا آلیسون و تان آیرزمحصول کشورآمریکا  در سال 2005 ساخته شده است .
****************************
فیلم سینمایی « پدرخوانده 2» به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا ، 50 دقیقه بامداد روزجمعه 25 شهریورماه ازشبکـه یک سیما پخش می­شــود .
پدرخوانده دو درادامه پدرخوانده یک ساخته شده و داستان به طورموازی و به صورت فلاش بک های متعدد زندگی مایکل کورلئونه با بازی آل پاچینو و رابرت دنیرو ، قبل ازانقلاب کوبا و زندگی ویتور کورلئونه جوان،مهاجرت او ازسیسیل ایتالیا به آمریکا و چگونگی رسیدن به قدرت را نشان می دهد و این که میکل چگونه در دادگاه به دفاع ازخود درمقابل اتهامات می پردازد.
فیلم سینمایی « پدرخوانده 2» محصول سال 1974کشورآمریکا می باشد .
****************************
 
فیلم تلویزیونی « شمارش معکوس » به کارگردانی اکبر حر جمعه 25 شهریورماه ساعت 16 از شبکه یک پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم خواهید دید : در زمان جنگ تحمیلی به یک گردان غواص ماموریت داده می شود ، ضمن نفوذ به جزیره های عراق- ام الرصاص و ماهی ، نقطه مشکوکی را در آن جا شناسایی کنند که در واقع مخفی گاه مهمات شیمیایی عراق است.با سرگرم کردن عراقی ها پیش قراولان فتح فاو وارد منطقه می شوند و حمله وسیعی را آغازمی کنند.
حسن عباسی ، محمد برسوزیان و شهرزاد صفوی درفیلم تلویزیونی « شمارش معکوس» بازی کرده اند .
****************************
شـبـکـه دو
فیلم سینمایی « شمال و جنوب 2» 30 دقیقه بامداد روزپنجشنبه 24شهریورازشبکه دو سیما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده : بسی که دخترنیکلاس است دراثر پنبه‏های معلق درهوای آلوده کارخانه‏ها به بیماری ریوی مبتلا شده است و مدام سرفه می‏کند. مادرمارگارت نیزمریض شده است و مدام دلش به هوای دیدن پسرش پرمی‏زند. «فردریک» برادر مارگارت، جوانی است که قبلاً عضو نیروی دریایی انگلیس بوده است. او برای دفاع ازجان ملوانان یک کشتی در برابر زورگویی‏ها و بی عدالتی‏های یک سرهنگ خودی می‏ایستد و درنهایت او را با قایقی در دل دریا رها می‏کند. این حرکت ازسوی دادگاه نظامی به عنوان یک شورش تلقی می‏شود و سخت‏ترین مجازات‏ها را درپی دارد. لذا فردریک سال‏هاست که به اسپانیا فرارکرده است و درآنجا زندگی می‏کند.
فیلم سینمایی « شمال و جنوب 2» به کارگردانی بریان پرسیوال وتهیه کنندگی کیت بارتلت محصول سال 2004 انگلستان است .
****************************
فیلم سینمایی « چارلی و کارخانه شکلات سازی» محصول سال 2005 کشوهای آمریکا و انگلستان ، به کارگردانی تیم بورتن  و تهیه کنندگی برد گری ، پنجشنبه 24شهریورماه ساعت 14:30 بر روی آنتن شبکه دو سیما می‌ رود .
داستان این فیلم با زندگي پسربچه اي آغاز مي شود به نام چارلي باکت با پدر و مادرش آقا و خانم باکت و دو پدربزرگ و دو مادربزرگش، جو، جوزفين، جرج و جرجينا زندگي مي کند. يکي از روياهاي به ظاهردست نيافتني چارلي در زندگي اين است که وارد کارخانه تعطيل شده وونکا شود و ببيند آنجا چه خبر است. ويلي وونکا، غول شکلات دنياست، ولي به عللي سال هاست که کارخانه اش را تعطيل کرده است،ولي بعد ازسال ها تصميم مي  گيرد در کارخانه را باز کند. اما تنها به پنج کودک اجازه مي دهد که در کارخانه اش گردش کنند..
*********************************
30دقیقه بامداد روزجمعه 25شهریورماه فیلم سینمایی « پل ماریان» به کارگردانی  وبکه وون کارولسفلد نیا و تهیه کنندگی جولیا سرنی محصول سال 2002 کشورکانادا ازشبکه دوسیما پخش می شود.
دراین فیلم خواهید دید : اگنِس، ترِزا و لوئیس سه خواهر هستند که با مادرشان زندگی می کنند. اگنس چند وقتی است برای کاربه شهردیگری رفته و ازمادر و دو خواهرش جدا شده است. دراین اثنا مادربه علت بیماری روانه بیمارستان می شود. پس ازمرخص شدن ازبیمارستان و بازگشتن به خانه، ترِزا و لوئیس پرستاری او را برعهده می گیرند. دراین میان اگنِس برای عیادت و اطلاع ازحالِ مادر، به دو خواهرش ملحق می شود. وی به علت جدایی ازخانواده و دوری از مادر در حال حاضربیشترنگران است و زمان بیشتری را برای بودن با او صرف می کند.
*********************************
فیلم تلویزیونی « رهایی از زمین» به کارگردانی محمد قاسمی و تهیه کنندگی قاسم اموری جمعه 25شهریورماه ساعت  17:30 ازشبکه دوسیما پخش می شود .
دراین فیلم با بازی مهتاج نجومی، مالک سراج، رامسین کبریتی و سوگل طهماسبی خواهید دید : حمید نوجوان 13-14 ساله ای است که به همراه پدرش زندگی می کند. وی سالها قبل مادرش را که از دوران دفاع مقدس شیمیایی شده و اثرات آن مدتها با وی بوده را از دست داده است. پدرش دراستادیوم ورزشی مشغول به کاراست . دراین میان مادربزرگش به همراه عموی حمید که با شروع جنگ تحمیلی ایران را ترک کرده اند، برای فروش مال و اموالشان برگشته و قصد دارند حمید و پدرش را نیز با خود ببرند.
****************************
فیلم تلویزیونی « پاتوق» به کارگردانی جواد مزد آبادی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی جمعه 25 شهریورماه ساعت 23 ازشبکه دو سیما روی آنتن می رود.
درخلاصه داستان فیلم با بازی رامین راستا و سولمازغنی آمده : پسری به نام مجید سرپرستی خانواده اش را برعهده دارد. او برای امرارمعاش خانواده به همراه دو نفرمبلغ چهل میلیون تومان را به سرقت می برد. مجید برای فرار از دست پلیس به همراه کیف پول وارد امامزاده ای می شود و ازمتولی آنجا کمک می خواهد و کیف را نزد وی به امانت می گذارد. دو همدست مجید برای گرفتن سهم خود با او قرارمی گذارند، اما وقتی با بی توجهی او مواجه         می شوند خواهرزاده اش را می ربایند.
****************************
 
شـبـکـه سـه
فیلم سینمایی « شمشیرنا امیدی » به کارگردانی هیدیوکی هیرایاما و با بازی اتسوشی تویوکووا و جیزورو ایکواکی محصول سال 2010 کشور ژاپن، پنجشنبه 24 شهریورماه ساعت 11:30 از شبکه سه سیما بازپخش خواهد شد .
****************************
فیلم سینمایی « بازرس مورس( دنیای خاموش نیکلاس) » به کارگردانی هربرت وبس، محصول مشترک کشورهای انگلستان و آمریکا، پنجشنبه 24 شهریورماه ساعت 17 ازشبکه سه سیما پخش می شود .
داستان فیلم با بازی جوهان توان و کوین وانلی ازاین قراراست که: کوئین ازبدوتاسیس سندیکا به افراد آن شک می کند وهمین باعث مرگ مشکوک وی می شود .کوئین کم شنوا بوده و مورس برای پیدا کردن قاتل وعلت مرگ وی تحقیق می کند و به سرنخ هولناکی دست         می یابد.
****************************
فیلم سینمایی « برادرم بروس لی » پنجشنبه 24 شهریورماه ساعت 20 روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت .
فیلم سینمایی « برادرم بروس لی » داستانی برگرفته ازحقایق بروس لی بازیگرهنگ کنگی است. این داستان اززبان رابرت لی برادر کوچکتر بروس لی و نیز خانم فیبی لی خواهر وی روایت می گردد. داستان از سال 1940 زمان تولد بروس لی ازهنگ کنگ به قصد آمریکا را بیان می کند. فیلم علاوه بربیان روابط خانوادگی به اشغال هنگ کنگ توسط ژاپن و نیز سلطه استعماری انگلستان بر مردم و کشورهنگ کنگ به قصد آمریکا را بیان می کند.
تونی لیونگ فا وایراف راحمان درفیلم سینمایی « برادرم بروس لی » به کارگردانی مانفرد وونگ محصول سال 2010 کشورهای هنگ کنگ و چین بازی کرده اند .
****************************
فیلم سینمایی « یک مرد و یک ترن » به کارگردانی رابت الدریچ پنجشنبه 24 شهریورماه ساعت 23:30 روی آنتن شبکه سه سیما می رود.
درخلاصه داستان فیلم سینمایی « یک مرد و یک ترن » آمده: درسال 1933 که آمریکا در اوج بحران سرتاسری دست و پا می زد. گروهی از مردان سخت کوش و پر تلاش مجبور بودند شهربه شهردرنهایت سختی به دنبال  کاری می باشند تا شکم خانواده خود را با خشکه نانی ناچیزسیرکنند .
لی ماروین و ارنست برگنین درفیلم سینمایی « یک مرد و یک ترن » محصول سال 1973  کشورآمریکا بازی کرده اند .
****************************
فیلم سینمایی « بوفالوی سفید » به کارگردانی جی . لی توماسون و با بازی چارلزبرونسون و جک واردن جمعه 25 شهریورماه ساعت 11:30 ازشبکه سه سیما بازپخش می شود.
****************************
فیلم سینمایی « داستان جنایت» محصول سال 1993 کشورهنگ کنگ به کارگردانی کـیـرک وونـگ جمعه 25 شهریورماه ساعت 14:45 ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد .
درخلاصه داستان فیلم با بازی جکی چان و کنت چنگ آمده : افراد تبهکاریک فرد میلیونر را که تحت حفاظت پلیس نیز قرار داشت را به گروگان می گیرند.جکی چان قهرمان داستان وارد ماجرا می شود.بعد ازتعقیب و گریز زیاد فرار می کنند. افراد تبهکار که سرپرستی آنها را نیز یک افسرپلیس به عهده دارد . به خانواده آن شخص تلفن می کنند و قصد اخاذی را دارند .
****************************
شـبـکـه چـهـار
فیلم سینمایی « باریا» به کارگردانی جوزپه تورناتوره ، پنجشنبه 24 شهریورماه ساعت 15:30 با بازی فرانچسکو سیانا و مارگاریت مید ازشبکه چهارسیما باز پخش می شود.
****************************
فیلم سینمایی « محاکمه »به کارگردانی گری ویلر محصول سال 2010 آمریکا جمعه 25 شهریورساعت20:30 در قالب برنامه « سینما 4» ازشبکه چهار سیما پخش خواهد شد.
داستان فیلم سینمایی « محاکمه » درمورد مردی است که همه چیز خود را طی حادثه ای از دست داده و اکنون به دنبال کشف واقعیات است.
****************************
شـبـکـه تـهــران
پنجشنبه 24 شهریورماه ساعت 13:30 انیمیشن « ویلی گنجشکه » به کارگردانی جوزف گیمز محصول سال 1989 کشورمجارستان درقالب برنامه « تماشاخانه » ازشبکه تهران پخش می­ شود .
درخلاصه داستان انیمیشن آمده : ویلی پسربچه ای تنبل است که خود را به بیماری زده و بدین طریق تلاش می کند به مدرسه نرود تا از حل تمرین های ریاضی راحت شود.پیرزنی که در پارک نشسته و ویلی قصد دارد با تفنگش گنجشک ها را شکار کند، او را دیده و سعی می کند به او کمک کرده تا اعتماد به نفسش را بدست آورده و بتواند درکارهایش موفق شود.
****************************
30 دقیقه بامداد روزجمعه 25 شهریورماه فیلم سینمایی «  بیگانه درمقابل شکارچی 2» به کارگردانی پل دبلیو. اس . اندرسون ،محصول سال 2004 کشورهای آمریکا،چکسلواکی انگلیس و آلمان ازشبکه تهران بازپخش می­ شود .
****************************
فیلم سینمایی «اسب وحشی » به کارگردانی  کریک کلاید جمعه 25 شهریورماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش خواهد شد .
داستان فیلم از این قراراست که : هانا دختر نوجوانی است که به تازگی مادرش را ازدست داده است و پدرش برای تغییر روحیه اش او را به مزرعه یکی از دوستان قدیمی همسرش می برد تا یک ماه از تابستان را در آنجا به عکاسی از اسب های وحشی بگذراند.
فیلم سینمایی «اسب وحشی » محصول سال 2009 کشور آمریکا با بازی فرد وارد،میرندا کاسگروو، دنیل چا چون و کوربین آل رد ساخته شده است .
****************************
شـبـکـه شمـا
فیلم تلویزیونی «برج مراقبت » ، پنجشنبه 24 شهریورماه ساعت  23:45  از شبکه شما پخش می شود .
دراین فیلم خواهید دید: بهرام ناصری کنترل گر برج مراقبت فرودگاه کیش به خاطربعضی از مشکلات خانوادگی که با همسرش لاله دانش دارد به شدت درگیری ذهنی پیدا کرده است. اودر محل کارخود با فرمانی اشتباه برای فرود هواپیمایی به باند فرودگاه درحالی که درآن باند هواپیمای دیگری وجود دارد، باعث به وجود آمدن فاجعه ای مرگ بارمی شود ،اما با مداخله مسئول برج مراقبت این اشتباه او ختم به خیرمی شود.
روناک یوسفی ، محمد حاتمی ، شهروزابراهیمی و سیروس نصیری ازبازیگران اصلی فیلم تلویزیونی « برج مراقبت» به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه کنندگی بهرام قوی بنیه است.
****************************
فیلم تلویزیونی « آسو» به کارگردانی جواد افشاری و تهیه کنندگی  بهرام قوی بنیه جمعه 25 شهریورماه ساعت  13:30 از شبکه شما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده:نیروهای عراقی پس ازبمباران شیمیایی روستایی کردنشین درصدد نابودی تمام اسناد و مدارک به جا مانده ازاین جنایتشان هستند. دراین میان تعدادی از نیروهای ایرانی به رهبری کاک حیدرکه حاوی اسناد و مدارک مهمی ازموقعیت نیروهای عراقی و جنایت آن ها هستند، سعی در پیدا کردن راهی مناسب جهت رساندن مدارک و اسناد هستند.
سید جواد طاهری ، محسن افشار و حسین توشه درفیلم تلویزیونی « آسو» بازی کرده اند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس